Колеги, смених втулките на шенкелите и предни напречни стабилизиращи щанги, необходим ли е реглаж? Казаха ми да не правя, защото отзад се регулирала от едни болтове на задните напречни стабилизиращи щанги, а те не са бутани, очаквам компетентни мнения само!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Необходим ли е реглаж?
Collapse
X
-
Задължително реглаж! Не се знае новите щанги дали дължината им е точно като на предишните. С 0,5 мм да се различават и реглажа на задницата ти отива подяволите. При мен така стана. Сложих други щанги и се оказа, че са с 1 мм по-къси от предишните.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
мерси колеги днес ще си запазя час за едно реглажче
п.п. какво мислите за едно превантивно действие:
от помпата за гориво, плюса да се прекъсне и да се изведе вътре скрито някаде в купето като бутон прекасвач, ако не знаеш каде е дори с оригинален ключ няма да запали ако не го натиснеш. мисля да го направя това, мнения!sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениемерси колеги днес ще си запазя час за едно реглажче
п.п. какво мислите за едно превантивно действие:
от помпата за гориво, плюса да се прекъсне и да се изведе вътре скрито някаде в купето като бутон прекасвач, ако не знаеш каде е дори с оригинален ключ няма да запали ако не го натиснеш. мисля да го направя това, мнения!Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Не става въпрос само за това, иначе като идея какво мислите, и другото което мисля да модифицирам. Тъй като след многото дъждове, на един авер 156-та дизел се скапа в една локва, и чувам още доста такива има наскоро. Мисля да удължа тръбата за въздуха, тя се намира сега оригинално зад номера някаде, така дори и при високо ниво на водата, тази тръба ще е вдигната нагоре и нема да стават глупости.
Дайте мнения за тръбата за въздуха колеги.....Last edited by rusiq86; d.m.y г., 10:49.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеако просто удължа въздохопровода нагоре от сегашната си дестинация, няма ли да върши работа колега? Това начинание няма да ми отнеме пари, а време имам.
Другото което е по-важно. Като видиш такъв голям гьол просто не влизай в него! Или си купи джип! Със спортен седан да влизаш в 20 - 30 см локви си е глупост ако питаш мен.Last edited by oem; d.m.y г., 12:47.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Comment
-
Днес направих интервенцията. След като смъкнах бронята, видях че както колегата по-горе е написал тръбата за въздуха е доста нагоре, и че връзката която влиза в кутията на въздушният филтър е лоша. Намазах обилно със силикон и готово.
Няма да влизам в локви, но все пак една идея по-спокоен да бъда така. Мерси на вс за отговорите, не съм сложил още прекъсвача на горивната помпа, но след време и това ще направя.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеКолега. Никой не краде Алфа!"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Хахха нали колега! Аз не го правя с тази цел, а просто съм си малко странен и недоверчив и нема нищо лошо, идеята ми харесва, това си е по-добре от аларма, а да вари някой да я пали, се мъчи там с ключа или некой лаптоп, мога да му се смея само отстрани, днес не го направих, но скоро, днес модифицирахме само въздухопровода.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
Comment