Известие

Collapse
No announcement yet.

Необходим ли е реглаж?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Необходим ли е реглаж?

    Колеги, смених втулките на шенкелите и предни напречни стабилизиращи щанги, необходим ли е реглаж? Казаха ми да не правя, защото отзад се регулирала от едни болтове на задните напречни стабилизиращи щанги, а те не са бутани, очаквам компетентни мнения само!
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

  • #2
    Не би било излишно.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Никак няма да е зле да се направи,няма значение че никога не е пипано.
      Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
      Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

      Comment


      • #4
        Задължително реглаж! Не се знае новите щанги дали дължината им е точно като на предишните. С 0,5 мм да се различават и реглажа на задницата ти отива подяволите. При мен така стана. Сложих други щанги и се оказа, че са с 1 мм по-къси от предишните.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          мерси колеги днес ще си запазя час за едно реглажче

          п.п. какво мислите за едно превантивно действие:
          от помпата за гориво, плюса да се прекъсне и да се изведе вътре скрито някаде в купето като бутон прекасвач, ако не знаеш каде е дори с оригинален ключ няма да запали ако не го натиснеш. мисля да го направя това, мнения!
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
            мерси колеги днес ще си запазя час за едно реглажче

            п.п. какво мислите за едно превантивно действие:
            от помпата за гориво, плюса да се прекъсне и да се изведе вътре скрито някаде в купето като бутон прекасвач, ако не знаеш каде е дори с оригинален ключ няма да запали ако не го натиснеш. мисля да го направя това, мнения!
            Колега. Никой не краде Алфа!
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Не става въпрос само за това, иначе като идея какво мислите, и другото което мисля да модифицирам. Тъй като след многото дъждове, на един авер 156-та дизел се скапа в една локва, и чувам още доста такива има наскоро. Мисля да удължа тръбата за въздуха, тя се намира сега оригинално зад номера някаде, така дори и при високо ниво на водата, тази тръба ще е вдигната нагоре и нема да стават глупости.
              Дайте мнения за тръбата за въздуха колеги.....
              Last edited by rusiq86; d.m.y г., 10:49.
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #8
                Когато ти се налага да минаваш през дълбоки локви, по-добре си разкачи въздуховода преди дебитомера и си ок. После го закачашш пак и готово
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  ако просто удължа въздохопровода нагоре от сегашната си дестинация, няма ли да върши работа колега? Това начинание няма да ми отнеме пари, а време имам.
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                    ако просто удължа въздохопровода нагоре от сегашната си дестинация, няма ли да върши работа колега? Това начинание няма да ми отнеме пари, а време имам.
                    Долу на кутията връзката с тръбата не е херметична. Едва ли засмуква вода от под фара. Каква локва трябва да е това според теб? Трябва да покрие половината ти кола за да влезе вода от там. Влиза от кутиата на филтъра от долу. Където тръбата влиза. Тя само се щраква на 2 щипки. От там може да си смукне водичка. А при дизела 50 - 100 грама водичка са му достатъчни да направи удар на буталото. Не че и при бензина е по-различно. Само, че там поне като върнеш газа дросела може да те спаси. А при дизела нема спасение майка.

                    Другото което е по-важно. Като видиш такъв голям гьол просто не влизай в него! Или си купи джип! Със спортен седан да влизаш в 20 - 30 см локви си е глупост ако питаш мен.
                    Last edited by oem; d.m.y г., 12:47.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11


                      Или иначе казано - не се занимавайте с глупости
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #12
                        И на СИМОТА има индъкшън китове.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Днес направих интервенцията. След като смъкнах бронята, видях че както колегата по-горе е написал тръбата за въздуха е доста нагоре, и че връзката която влиза в кутията на въздушният филтър е лоша. Намазах обилно със силикон и готово.

                          Няма да влизам в локви, но все пак една идея по-спокоен да бъда така. Мерси на вс за отговорите, не съм сложил още прекъсвача на горивната помпа, но след време и това ще направя.
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Колега. Никой не краде Алфа!
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=34423
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Хахха нали колега! Аз не го правя с тази цел, а просто съм си малко странен и недоверчив и нема нищо лошо, идеята ми харесва, това си е по-добре от аларма, а да вари някой да я пали, се мъчи там с ключа или некой лаптоп, мога да му се смея само отстрани, днес не го направих, но скоро, днес модифицирахме само въздухопровода.
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment

                              Working...
                              X